Kucing

Boleh dikatakan semua orang sukakan kucing termasuklah saya. Tetapi saya memilih untuk lebih sukakannya daripada memelihara kucing. Sebabnya mudah, tak mahu jaga makan minumnya dan yang paling tak tahan menguruskan bahan buangannya. Jadi jika anda sukakan kucing nak mahukan kucing sentiasa manja dengan anda, jadikan ia bintang kesayangan anda dalam Screen saver anda. Ramai yang berkunjung ke pejabat saya yang sentiasa tertarik untuk melihat haiwan kesayangan saya ini, iaitu dikaca monitorlah. Tak perlulah saya membeli makanan haiwan itu setiap bulan dll dan juga menahan bau e'k e'k nya (paham ke tu?). saya paparkan beberapa gambar kucing yang comel untuk dimuat turun ke screen saver anda.
Saya dapat gambar-gambar ini melalui email. Jika ada sesiapa rasa ianya hak dia dan tak mahu ianya dipaparkan dalam blog ini, tolong maklumkan kepada saya. Ceria semua!!!

















Ulasan

  1. tapi tengok gambar je tak sama macam main ngan kucing. usap2 dia, tengok dia lari2 kejar2...auuww...melt~
    but stil, i'm just like u...luv cats but i dont have them as pets...i prefer just giving food to stray cats around my house. prefer to feed them but stil let them free.
    by the way, are you siblings with a MARDI staf named nazlifah? iras2 & name pun lebih kurang.hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Catatan pertama

Lamanya tak menulis