Catatan

Tunjukkan catatan dari November, 2009

Rezeki daripada Allah

Imej
Bulan ni panjang lagi baru dapat gaji. Hem 25 hb November, bulan lepas 10 hb. Bagi saya Alhamdulillah setakat ni rasanya gaji wajib dah habis diselesaikan tak lama selepas dapat gaji tu. Lebih-lebih lagi raya Deepavali. Alhamdulillah bulan Oktober banyak jemputan dihujung minggu, rayalah, raya dan raya lagilah, orang kenduri kawin,orang nak gi haji -tiap-tiap minggu. Kira settlelah untuk hujung minggu tu bawak anak gi rumah orang mentekedarah. Jadi tak yahlah nak bawak KFC ke Mc DOnald ke yang rasanya dah hampir 11 bulan tak makan kat sana (oh raya dulu makan KFC tapi habis RM50 je sebab anak duduk dalam keta). Yelah sejak boikot barangan semua tu masa Israel serang PAlestin. Ini satu bentuk rezeki dan kita kena pekalah akan perkara ini. Minggu lepas dapat tahu FRGS dapat duit . JAdi anak-anak muridku adalah rezeki untuk mereka beli barang projek. Hari ni pulak dapat tahu kesemua empat orang pelajar sarjana dapat sumbangan daripada Tabung Mobiliti Program, sampai jugak hajat dema nak …